M E N E T S Z É L

Régi babák szeretése

DSC_0391

– Te gondoltad volna ezt néhány hónappal ezelőtt? Amikor az öreg királyné levett minket a polcról és jó alaposan megfürdetett?
– Mit gondoltam volna? Talán hogy eljött a nagytakarítás ideje, és ha megszáradtunk, mehetünk vissza a polcra porosodni újabb hosszú esztendőkre…
– Ej, de pesszimisták vagytok. Én rögtön arra gondoltam hogy, hogy talán végre új életet kezdhetek! Ti nem vettétek észre, hogy mostanában gyakran megfordul itt egy icike-picike királykisasszony?
– Dehogynem. De nem gondoltam, hogy egy ilyen icike-picike királykisasszony, mint Zs, nekünk bármi jót jelenthet.
– Pedig I is majdnem ilyen icike-picike volt, amikor engem kiválasztott a szegedi játékboltban abból a nagy kosárból. Ti persze már mind akkor kerültetek ide, amikor nagyobb volt…
– Hát tény és való, mozgalmasabb az életünk mostanában! Ha nem is mindig fenékig tejfel, amikor Zs kezei közé kerülünk…
– Ugyan már. Sokkal jobban viselem, ha a hajamnál fogva cipelgetnek ide-oda, mint ha a polcon porosodnék.
– Én is.
– Nekem már a nevemet is majdnem végig ki tudja mondani!
– Minket is megismer azért név szerint! És mindenkit megölelget mikor megtalál!
– Ja, a lakás különböző sarkaiban, ahová előzőleg elcipelt!
– Nekem a hajamat szokta simogatni!
– Mindenkinek szereti a haját simogatni.
– Bocs hogy közbeszólok, bár én csak véletlenül maradtam itt köztetek! Szerintem Zs igazán kesztyűs kézzel bánik veletek. Én tudom, mert sok másik kisgyerekkel is szoktam találkozni!
– Hát nem irigyellek. De nem fogsz hiányozni Zs-nek? Úgy tudom veled szokott elaludni…
– Talán nem, mert van otthon egy ikertestvérem! Ma ő fog helyettesíteni…
– Nahát, Zs szülei igazán előrelátóak! És megszívlelték a jó tanácsot!

DSC_0029

Reklámok

2014. január 5. - Posted by | család, gondolatok, játék

Még nincs hozzászólás.

Vélemény, hozzászólás?

